Forum BKG KRUK Strona Główna
Trudne początki...

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum BKG KRUK Strona Główna -> Warhammer 40k
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lord_Vampyre




Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 8:27, 12 Paź 2008    Temat postu: Trudne początki...

Front Wschodni ma zaszczyt zaprosić wszystkich chętnych na październikowy turniej WH40k

Oto info:
Data: 18.10.2008r.
Miejsce: Siedziba sztabu Frontu Wschodniego, czyli stołówka w budynku Gwintu (wejście obok). Teren Politechniki Białostockiej.

Rozpiska czasowa:
9:00-9:45 - Zgłoszenia, ustawianie stołów etc.
10:00-12:00 - I Bitwa
12:15-14:15 - II Bitwa
14:15-14:45 - Przerwa obiadowa
14:45-16:45 - III Bitwa
16:45 - sprzątanie i ogłoszenie wyników

Wstęp: 3zł, członkowie klubu Front Wschodni za free

Zasady:
- gramy na zasady 5 ed.
- limit armii 1500 punkótw
- we wszystkich misjach obowiązują zasady: reserves, deep strike, infiltration i zawsze night fighting w pierwszej turze w przypadku rozstawienia „dawn of war”.
- nie ma dużych punktów, liczymy tylko różnicę w małych.
- specjale dopuszczeni o ile spełniają kryteria w wielkości armii (tj. np. od 2000 kafli wzwyż).
- zakaz triplowania slotów non-troops i dublowania HQ
- zakaz wystawiania sojuszników poza inkwizycją
- dopuszczone są pojazdy z IE poza super heavy, flyers i gargantuan creatures
- brak oceny za malowanie
- wymagany pełen WYSIWYG
- rozpiski należy przesyłać pod adres [link widoczny dla zalogowanych]

I Seize Ground
Zasady jak w podręczniku.
Rozstawienie:
1-2: pitched battle
3-4: spearhead
5-6: dawn of war

3 znaczniki – każdy jest wart 1000 VP
4 znaczniki – każdy jest wart 750 VP
5 znaczników – każdy jest wart 600 VP
Dodatkowo na koniec gry zdobywa się VP za zniszczone oddziały wroga w wysokości równej ich wartości punktowej, połowę za zredukowane do połowy lub mniej i uszkodzone pojazdy.

II Capture & Control
Zasady jak w podręczniku.
Rozstawienie:
1-2: pitched battle
3-4: spearhead
5-6: dawn of war

Każdy znacznik na koniec jest wart 1500 VP.
Dodatkowo na koniec gry zdobywa się VP za zniszczone oddziały wroga w wysokości równej ich wartości punktowej, połowę za zredukowane do połowy lub mniej i uszkodzone pojazdy.

III Annihilation
Zasady jak w podręczniku.
Rozstawienie:
1-2: pitched battle
3-4: spearhead
5-6: dawn of war

Ten kto zdobył więcej kill pointów otrzymuje bonus +1500 VP, w przypadku remisu liczą się tylko punkty za zabite jednostki wg poniższej formułki: na koniec gry zdobywa się VP za zniszczone oddziały wroga w wysokości równej ich wartości punktowej, połowę za zredukowane do połowy lub mniej i uszkodzone pojazdy.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Lord_Vampyre dnia Nie 9:49, 12 Paź 2008, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum BKG KRUK Strona Główna -> Warhammer 40k Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
cbx v1.2 // Theme created by Sopel & Programy