Forum BKG KRUK Strona Główna
Zasady

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum BKG KRUK Strona Główna -> Warhammer 40k
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kozioł
Moderator
Moderator



Dołączył: 30 Cze 2008
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 20:25, 13 Wrz 2008    Temat postu: Zasady

czyli jak mnie lamowaliście

1)
Cytat:
jeśli podczas szturmu, szarżujący oddział musi wykonać test trudnego lub niebezpiecznego terenu, wtedy inicjatywa jego członków zostaje obniżona do 1 na czas ataku, niezależnie od innych modyfikatorów tej charakterystyki.

s. 36
czyli wszystkie moje taktikale powinny walić pierwsze, tutaj nie mam pretensji czy coś bo sam o tym nie pamiętałem

2) co do oddziału z bohaterem na stronie 41 jest taki rysuneczek który mówi że przy walce z 2 oddziałami ci którzy mogą walić w oba wybierają w kogo chcą a wg s. 49 bohaterowie niezależni w walce wręcz liczą się jako osobny oddział, nie pamiętam jaka była teoria Adaśka ale moja była właśnie taka

3)
Cytat:
Jeśli nie jesteście pewni, czy połowa pojazdu jest skryta przed wzrokiem strzelających, należy postąpić tak, jak przy zwyczajnych oddziałach i zmniejszyć wartość osłony o -1.

s. 62 sorry ale właśnie tak postawiłem Land Speedera żeby mieć tego sejwa więc powinienem rzucać na 5+

4)
Cytat:
Kiedy zostanie już określona liczba zadanych obrażeń, przed którymi nie uchronił żołnierzy pancerz czy inne wyposażenie lub okoliczności, należy rozdzielić obrażenia tak, aby dążyć do usunięcia modelu z planszy. Nie można ,,rozproszyć" obrażeń po oddziale.

s. 26, niżej jest jeszcze przykład przypadkiem o Burszujach, więc Koptery nie mogły dostawać po jednej ranie a powinny po kolei odpadać

o rzeczach nieistotnych, i o tym że odniosłem wrażenie jakby wszyscy życzyli mi porażki i robili w tym kierunku co mogli włącznie z zapomnieniem o przerzucaniu zawsze kiedy kostka upadnie krzywo albo na podstawkę, nie wspominam ale o to sorry będę się kłócił dopóki mi nie udowodnicie że źle rozumiem te zasady, jak mi się coś przypomni to dopiszę


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pietr




Dołączył: 02 Lip 2008
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 20:38, 13 Wrz 2008    Temat postu:

Agresja normalnie Shocked Razz Ja tam szedlem na kompromis bo nie znam zasad gralem 3 raz... I sie specjalnie nie wyklucalem. Jedynie z tym coverem land speedera bo ewidetnie caly wystawal. Poza tym sie nie klocilem Cool Gralismy w koncu for fun (chociaz nie zauwazylem zeby ktos sie tak zachowywal)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kozioł
Moderator
Moderator



Dołączył: 30 Cze 2008
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 19:34, 15 Wrz 2008    Temat postu:

nie, ewidentnie cały nie wystawał i od tego momentu praktycznie nie widziałem for funa
a tu cytat co do słuchania interpretacji zasad przez Virga i decydowania za kogoś co ma zrobić:
Cytat:
Warto zwrócić uwagę, że każdy model w oddziale może zostać trafiony, zraniony i usunięty jako poległy, nawet jeśli znajduje się poza zasięgiem broni i linią celowania.

s. 24

a Pietr chyba nie widziałeś jak wygląda agresja, w tym temacie nie chce nikogo atakować bo też chciałem tylko nauczyć się trochę nowych zasad ale jak od początku widzę power gaming, kłócenie się o milimetry itp to sorry bardzo o for funie można zapomnieć


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Damian




Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Dawno Temu Żył Sobie Kozak o Imieniu Damian Szedł Sobie Przez Las Zobaczył Domek i Tam Zamieszkał

PostWysłany: Pon 19:42, 15 Wrz 2008    Temat postu:

No wiesz tza sie przywyczaic:) xD.
I moral jaki z tego? SLUCHAC SIE STARSZYCH!! I BARDZIEJ DOSWIADCZONYCH OD WAS!!


p.s.
To bylo do pietra;)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pietr




Dołączył: 02 Lip 2008
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 20:00, 15 Wrz 2008    Temat postu:

Damian napisał:
No wiesz tza sie przywyczaic:) xD.
I moral jaki z tego? SLUCHAC SIE STARSZYCH!! I BARDZIEJ DOSWIADCZONYCH OD WAS!!


p.s.
To bylo do pietra;)


Blysnales kipciu poprostu... Nawet nie wdziales gry -_- Nie sadze, zeby koziol mial do mnie wielkie pretensje bo ja akurat sie specjalnie nie wyklucalo bo nie znam zasad.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Damian




Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Dawno Temu Żył Sobie Kozak o Imieniu Damian Szedł Sobie Przez Las Zobaczył Domek i Tam Zamieszkał

PostWysłany: Pon 20:39, 15 Wrz 2008    Temat postu:

Ajj po twojej wypowiedzi juz wiadomo jaka to juz byla sytuacja:) za duzo gralem z toba RazzP

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pietr




Dołączył: 02 Lip 2008
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 22:44, 15 Wrz 2008    Temat postu:

Damian napisał:
Ajj po twojej wypowiedzi juz wiadomo jaka to juz byla sytuacja:) za duzo gralem z toba RazzP


Tak sie sklada ze to nie ja sie klocilem a Adasiek Confused


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kozioł
Moderator
Moderator



Dołączył: 30 Cze 2008
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 22:58, 26 Wrz 2008    Temat postu:

razem z Maccragem zakupiliśmy 4 pylony, oto ich zasady z Imperial Armour IV, nowszych nie widzę

Jeśli jakiś model z oddziału próbuje przejść miedzy pylonami, oddział dostaje k6 ciosów z S9 PP2. Jeśli wypadnie 6 dostają normalnie ciosy ale sekcja pylonów się przeciąża i przestaje działać. Jeśli sekcja się przeciążyła oddział może kontynuować ruch, jeśli nie to musi się zatrzymać. Monstra mogą przechodzić nawet jeśli pylony działają.

Pojazdy dostają 1 cios z S9 na przedni pancerz. Rzucamy 2k6 i wybieramy wyższy wynik przy rzucie na penetracje. Przy 6 działa jak wyżej. Pojazdy mogą przejeżdżać nawet jeśli pylony działają.

Wszystko co lata może przelatywać nad pylonami.

Można strzelać do jednostek za pylonami, ale dają one save na 3+ [wg nowych zasad chyba też dla pojazdów].

Można strzelać do pylonów. Mają pancerz 14 z każdej strony ale każdy rykoszet i penetracja je rozwala. Przestają wtedy działać wszystkie.

Można atakować pylony w walce wręcz. Atakujący najpierw dostaje k6 ciosów z S9 liczących się jak od broni energetycznych. Potem może wypłacić swoje ataki przeciw pancerzowi 14 [tu już nic nie napisali że przy 6 się przeciąża].


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum BKG KRUK Strona Główna -> Warhammer 40k Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
cbx v1.2 // Theme created by Sopel & Programy