Forum BKG KRUK Strona Główna
Liga Luzacka Lotr 4 edycja
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum BKG KRUK Strona Główna -> Lord of The Rings
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kozioł
Moderator
Moderator



Dołączył: 30 Cze 2008
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 18:21, 11 Lip 2008    Temat postu: Liga Luzacka Lotr 4 edycja

Witam!
wiadomość o likwidacji DG przyspieszyła przygotowania do ligi 2008-2009, pierwotnie miała być dopiero po zakończeniu kampanii ale cóż, granie choć kilka razy w DG będzie być może ostatnią okazją żeby przyciągnąć kogoś do klubu i w ogóle do Lotra [ale grobowy nastrój wprowadzam]
do rzeczy, poniżej macie szybki szkic zasad, możecie proponować zmiany, scenariusze [tylko bez głupich bulwersów jak to było ze scenariuszami na turniej]; ze względów obiektywnych nie będzie ani wpisowego ani nagród, jedyną nagrodą będzie prestiż mistrza ligi [Podlasia?]; kończymy jak zwykle z końcem sezonu ligowego [około kwietnia 2009]; to chyba tyle, ta liga będzie niestety zupełnie inna, nie będzie lotrowej środy, grać pewnie będziemy znacznie mniej, przy większości bitew pewnie mnie nie będzie, generalnie wracamy do korzeni i Liga Luzacka będzie luzacka dosłownie

i dosłownie ostatnia sprawa - od 20 lipca prawdopodobnie mnie nie będzie, więc możemy spróbować się sprężyć ze wszystkimi ustaleniami i z rozpoczęciem ligi wparować do DG w sobotę 19 albo mieć nadzieję że pociągną do września, osobiście jestem za pierwszą opcją


1. Gramy na 500 lub więcej punktów.
2. Obowiązują aktualne oficjalne zasady i statystyki oraz Uściślenia Ligi Ogólnopolskiej.
3. Obowiązują Listy Armii LO. Należy wybrać główną armię którą się gra, do której można dodawać sojuszników. Gramy bez jednostek WD. Rozpiski można zmieniać do każdej bitwy.
4. Ograniczenie łuków i kusz do 1/3 liczebności armii, nie dotyczy bohaterów imiennych. W armii musi być minimum 1 bohater, maksymalna liczebność to 60 modeli. Grając na wyższe punkty limit rośnie o 10 co 100 punktów. Jednostki które w darmowym wyposażeniu posiadają łuk można wystawić bez niego. Kosztują wtedy 1 punkt mniej.
W przypadku sojuszu obowiązkowy jest bohater z każdej armii, limit łuków/kusz liczymy oddzielnie (prócz Rangers).
5. Armię można zmienić, ale przed każdą zmianą należy zagrać co najmniej 5 bitew poprzednią.
6. Do Ligi są liczone 2 bitwy z jednym przeciwnikiem. Bitwa na 500 punktów trwa 1,5 godziny, zmiana ilości punktów o 100 przedłuża czas o 15 minut. Istnieje możliwość gry kilkuosobowej.
7. Losowanie stron stołu odbywa się następująco: obaj gracze rzucają kością, kto wyrzuci więcej wybiera sobie stronę i pierwszy się rozstawia (strefa rozstawienia 12 cali), druga osoba decyduje czy chce mieć pierwszeństwo czy nie. Istnieje możliwość wybrania przez jednego z graczy strony stołu, ale wtedy przeciwnik automatycznie decyduje o pierwszeństwie w 1 turze.
8. Obowiązują następujące scenariusze:
a) Zdobyć i utrzymać – gracz musi zając element scenerii na środku stołu i utrzymać go do końca bitwy. Po jej zakończeniu, w obrębie tego elementu musi znajdować się więcej jego figurek niż przeciwnika. Gracz który kontroluje ten element otrzymuje 400MP.
b) Linia frontu – gracz musi zająć wybrane 4 elementy terenu (poza swoją strefa rozstawienia) i utrzymać je do końca bitwy. Za każdy otrzymuje 100MP.
c) Ćwiartki – należy zająć 4 ćwiartki stołu. Za każdą otrzymuje się 100MP.
d) Posłańcy – należy przeprowadzić 4 Posłańców do krawędzi rozstawienia przeciwnika (nie trzeba tam pozostawać). Posłańcy są dodatkowymi bohaterami o statystykach: W4 S3 O5 A1 Ż2 M3 P1 W1 L1 i nie liczą się przy liczeniu połowy armii. Za przeprowadzenie każdego gracz otrzymuje 100MP.
e) Skarb – należy zdobyć Skarb, każdą jednostką która kończy swój ruch w obrębie elementu terenu na środku stołu można rzucić kostką, na 6 znalazło się Skarb. Jednostka niosąca skarb może wykonywać normalnie wszystkie akcje. W przypadku jej śmierci, należy zaznaczyć miejsce w którym zginęła, każda inna która zetknie się z tym miejscem może podnieść Skarb. Za doniesienie Skarbu do swojej strefy rozstawienia i pozostanie tam do końca gry, gracz otrzymuje 400MP, w przypadku niedotarcia do swojej strefy 200MP.
f) Pojedynek – należy uśmiercić swoim Generałem [bohater wybrany przez gracza na początku gry] jak najwięcej jednostek przeciwnika. Gracz otrzymuje 400MP za zabicie dwa razy więcej jednostek niż Generał przeciwnika lub 300MP za zabicie więcej ale nie dwa razy więcej.
Gracze losują dla siebie zadania przed losowaniem stron a po rozstawieniu makiet. Obaj mogą mieć takie same lub zupełnie inne.
9. Istnieje możliwość gry na inne scenariusze, ale musi on być zaakceptowany przez Koordynatora.
10. Po zakończeniu bitwy liczymy straty obu stron – zabite punkty są zdobywane jako małe punkty (MP). Dodatkowe MP otrzymuje się za wypełnienie zadań w danej bitwie. Wg różnicy MP zdobytych przez graczy przyznaje się punkty zwycięstwa (VP) w następujący sposób:
0-90 10-10
91-180 11-9
181-270 12-8
271-360 13-7
361-450 14-6
451-540 15-5
541-630 16-4
631-720 17-3
721-810 18-2
811-900 19-1
W przypadku gry parami obaj gracze otrzymują pełną liczbę punktów. Ich przeciwnik otrzymuje podwójne punkty oraz ma zaliczone 2 bitwy.
11. Dodatkowo otrzymuje się punkty za zwycięstwo z przeciwnikiem znajdującym się na wyższym miejscu ,wg następującego wzoru: 2-3 miejsca 1VP, 4-7 miejsc 2VP, 8 i więcej 3VP.
12. Obowiązuje pełny wysiwig, z wyjątkiem zbroi bohaterów (np. Faramir-zwiadowca w ciężkiej zbroi) oraz zero proksów. W przypadku bohaterów którzy posiadają więcej niż 1 wersję (Gandalf Szary/Biały) można wystawić dowolną figurkę (np. Szary jako Biały). Bohaterów imiennych można wystawiać jako odpowiednich niezmiennych. Ewentualne inne wyjątki od tych zasad mogą być wprowadzone po konsultacji z Koordynatorem.

przy grze na 600 do zdobycia jest 1100MP = 600 za straty + 500 za zadania [tam gdzie do zdobycia było 400 jest 500, 300 - 375, 200 - 250, 100 - 125]
0-110 10-10
111-220 11-9
221-330 12-8
331-440 13-7
441-550 14-6
551-660 15-5
661-770 16-4
771-880 17-3
881-990 18-2
991-1100 19-1

[na 10 wszystko się ładnie dzieli, na 11 progów już wychodzi różnie]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kozioł dnia Pią 12:02, 18 Lip 2008, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pietr




Dołączył: 02 Lip 2008
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 18:33, 11 Lip 2008    Temat postu:

Zwiekszyc liczbe pktow do 600. To chyba teraz najbardziej uniwersalny format. No i jednak zrobic jakies symboliczne wpisowe Laughing Mysle ze powinnismy zaczac jak najszybciej.

Ps: Koziol przyjdz do dg jutro jezeli mozesz, bedzie pare osob to mozna cos omowic ;] Seba ty tez ;p


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Pietr dnia Pią 18:34, 11 Lip 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Witch King




Dołączył: 28 Cze 2008
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 19:54, 11 Lip 2008    Temat postu:

Więc tak moje propozycje:
1)wywalić punkt 11
2)jako podstawe wziać 600pkt z mozliwoscia gry na 500 lub wiecej niz 600
3)scenariusze:ćwiatrki,zdobyć i urztrzymać,zabić wiecej modeli swoim herosem niz heros przeciwnika,posłancy, jakis scenasriusz typu ze lezy skarb posrodku stolu i figurka ktora go wykopie ma jakis bonus np +1do sily cczy obrony albo wybucha np.
4)zwiększyć limity jednostek - czemu mamy mówić nie masówkom??


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Damian




Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Dawno Temu Żył Sobie Kozak o Imieniu Damian Szedł Sobie Przez Las Zobaczył Domek i Tam Zamieszkał

PostWysłany: Sob 10:04, 12 Lip 2008    Temat postu:

Popieram kazde slowo WK.Smile Masowki jednak sa latwe do zaciupania:] tylko tza umiec je rozwalac^^.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kozioł
Moderator
Moderator



Dołączył: 30 Cze 2008
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 16:32, 12 Lip 2008    Temat postu:

chyba chcieliście dziś w DG podyskutować ale coś nie wyszło, więc szybkie odpowiedzi na szybkie postulaty:

Cytat:
2)jako podstawe wziać 600pkt z mozliwoscia gry na 500 lub wiecej niz 600

niepotrzebne komplikowanie sobie życia bo na jedno wychodzi, początkującym graczom łatwiej będzie złożyć coś na 500 a tym którzy mają więcej nikt nie broni na tyle grać, ja bardzo chętnie z Wami zagram na 600

Cytat:
No i jednak zrobic jakies symboliczne wpisowe

trochę nie widzę możliwości praktycznych

Cytat:
1)wywalić punkt 11

dlaczego?

Cytat:
4)zwiększyć limity jednostek - czemu mamy mówić nie masówkom??

bo są mało rozwojowe i przez nie ludzie mówią że gra się opiera na szczęściu

Cytat:
3)scenariusze:ćwiatrki,zdobyć i urztrzymać,zabić wiecej modeli swoim herosem niz heros przeciwnika,posłancy, jakis scenasriusz typu ze lezy skarb posrodku stolu i figurka ktora go wykopie ma jakis bonus np +1do sily cczy obrony albo wybucha np.

ćwiartki za, zdobyć i utrzymać za, zabić więcej raczej nie, posłańcy być może, skarb z bonusami do przemyślenia - potem pomyślę dokładniej, możecie jeszcze coś zaproponować, generalnie koncepcja jest ~400 MP za scenariusz i tylko skala VP do 1-19, czyli razem maksymalnie 22 VP do zdobycia, może będzie mniejszy dystans między miejscami a przez to więcej chęci do gry

i jeszcze w sprawie sojuszy - IMO wystarczy że główna armia ma z każdą sojusz i można robić po 3, 4 ile kto chce; czy chcemy jakiś limit na sojuszników czy nie?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Damian




Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Dawno Temu Żył Sobie Kozak o Imieniu Damian Szedł Sobie Przez Las Zobaczył Domek i Tam Zamieszkał

PostWysłany: Sob 16:43, 12 Lip 2008    Temat postu:

Na szczesciu? Zagraj przeciw masowce albo graj ja tza wiecej myslec niz zucanie kostka za aragorna. Jestem przeciw MALYM LIMITOM. conajmniej z 65 na te pkty.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kozioł
Moderator
Moderator



Dołączył: 30 Cze 2008
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 16:57, 12 Lip 2008    Temat postu:

mamy inne zdania na ten temat, IMO masówka to granie hurra i do przodu a łuki strzelają byle gdzie bo jest ich więcej niż 15 a takim Aragornem trzeba kombinować żeby do czegoś sensownego doszedł a nie ciukał po jednym gobosie którym średnio kumaty gracz go blokuje

z tego co wiem limit 50 na 500 jest żywcem z LOME więc tym bardziej nie wiem czemu chcecie większy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Adasiek




Dołączył: 06 Lip 2008
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bojary

PostWysłany: Sob 17:08, 12 Lip 2008    Temat postu:

Zagrajmy na zasadach Lome :]

Będzie zabawnie.

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

Arkusz do robienia armii i trochę o lome

Format 500p


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Adasiek dnia Sob 17:13, 12 Lip 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Adasiek




Dołączył: 06 Lip 2008
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bojary

PostWysłany: Sob 17:49, 12 Lip 2008    Temat postu:

Przykładowy regulamin





1. Gramy na 500 punktów.
2. Obowiązują aktualne oficjalne zasady LOME
3. Obowiązują Listy Armii Lome. Należy wybrać główną armię którą się gra, do której można dodawać sojuszników. Rozpiski można zmieniać do każdej bitwy.
4. Ograniczenie łuków i kusz do 1/3 liczebności armii od każdego sojuszu.. W armii musi być minimum 1 bohater, maksymalna liczebność to 50 modeli. Jednostki które w darmowym wyposażeniu posiadają łuk można wystawić bez niego. Kosztują wtedy 1 punkt mniej.
5. Armię można zmienić, ale przed każdą zmianą należy zagrać co najmniej 5 bitew poprzednią.
6. Do Ligi są liczone 2 bitwy z jednym przeciwnikiem. Bitwa na 500 punktów trwa 1,5 godziny.
7. Losowanie stron stołu odbywa się następująco: obaj gracze rzucają kością, kto wyrzuci więcej wybiera sobie stronę i pierwszy się rozstawia (strefa rozstawienia 8 cali), druga osoba decyduje czy chce mieć pierwszeństwo czy nie. Istnieje możliwość wybrania przez jednego z graczy strony stołu, ale wtedy przeciwnik automatycznie decyduje o pierwszeństwie w 1 turze.
8. Obowiązują następujące scenariusze:
"Storm the Camp"

- Strefa rozstawienia 18"/42cm od rogu stołu
- Celem Scenariusza jest zajęcie części strefy rozstawienia przeciwnika (12"/28cm) od rogu stołu na końcu jakiejkowliek tury. Za zajętą uważa się strefę, w której gracz ma więcej modeli niż jego przeciwnik.
- Za wypełnienie swojego celu z przynajmniej jednym żywym Bohaterem Major Vicory (17VP)
- Za wypełnienie swojego celu bez żywych Bohaterów Minor Victory (13VP)
- Gra kończy się po upływie czasu lub pod koniec tury, w której jedna ze stron zajęła część strefy rozstawienia przeciwnika.

"Contest of Champions"

- Strefa rozstawienia 6"/14cm od krawędzi stołu
- Cel scenariusza: Lider ma zabić więcej modeli niż Lider przeciwnika; modele zabite przez Liderów powinny być jakoś oznaczane (można zapisywać na kartce)
- Jeśli Lider zabił 2x więcej modeli niż Lider przeciwnika (lub Lider przeciwnika nie zabił żadnych modeli) Major Vicory (17VP)
- Jeśli Lider zabił więcej modeli niż Lider przeciwnika Minor Victory (13VP)
- Gra kończy się po upływie czasu lub, gdy na stole nie zostały żadne modele przeciwnika.

"Ill Met by Moonlight"

- Rozstawienie: Połowa modeli [ułamki w górę] (z maksymalnie jednym Bohaterem) wystawia się w pasie między 18"/42cm a 24"/56cm od krawędzi. Reszta Armii 3"/8cm od krawędzi stołu
- Celem jest zabicie wszystkich modeli przeciwnika
- Za całkowite wybicie przeciwnika, a Twoja armia NIE jest złamana("Broken") Major Victory (17VP)
- Za całkowite wybicie przeciwnika, a Twoja armia jest złamana("Broken") Minor Victory (13VP)
- Gra kończy się po upływie czasu lub, gdy na stole nie zostały żadne modele przeciwnika.
- Zasada Specjalna: widoczność ograniczona do 12"/28cm. Wszystkie ataki dystansowe otrzymują +1 do ranienia

"Domination"

- Strefa rozstawienia 18"/42cm od rogu stołu
- Celem jest zajęcie czterech ważnych strategicznie terenów. Za zajęty uważa się teren, w którym, lub z którym styka się więcej modeli danego gracza
- Za zajęcie wszystkich czterech terenów Major Victory (17VP)
- Za zajęcie trzech terenów Minor Victory (13VP)
- Jeśli w którymkolwiek momencie gry jedna ze stron jest złamana ("Broken") to może nastąpić koniec gry: na końcu tury, w której jedna ze stron jest złamana ("Broken") gracz z pierwszeństwem rzuca kością: na 1,2 gra się kończy.

"Meeting Engagement"

- Strefa rozstawienia równa jest wartości ruchu modelu; od krawędzi stołu
- Celem jest doprowadzenie przeciwnika do stanu 1/4 ilości modeli
- Za wypełnienie swojego celu z przynajmniej jednym żywym Bohaterem Major Victory (17VP)
- Za wypełnienie swojego celu bez żywych Bohaterów Minor Victory (13VP)
- Gra kończy się po upływie czasu lub pod koniec tury, w której jedna z Armii została doprowadzona do 1/4 ilości modeli

"To Kill a King"

- Strefa rozstawienia 18"/42cm od rogu stołu
- Celem jest zabicie Lidera przeciwnika
- Za zabicie Lidera przeciwnika i uniemożliwienie przeciwnikowi wykonania jego celu, a Twoja armia NIE jest złamana("Broken") Major Victory (17VP)
- Za zabicie Lidera przeciwnika i uniemożliwienie przeciwnikowi wykonania jego celu, a Twoja armia jest złamana("Broken") Minor Victory (13VP)
- Gra kończy się po upływie czasu lub pod koniec tury, w której nastąpiła śmierć Lidera.

"The High Ground"

- Strefa rozstawienia 18"/42cm od rogu stołu
- Celem scenariusza jest kontrolowanie pod koniec gry Wzgórza (większa ilość modeli)
- Za posiadanie modeli na Wzgórzu, gdy przeciwnik ich nie posiada wcale Major Victory (17VP)
- Za posiadanie choćby jednego modelu więcej na Wzgórzu niż przeciwnik Minor Victory (13VP)
- Gra kończy się po upływie czasu lub pod koniec 10 tury
- Zasada Specjalna: wszystkie modele znajdujące się na Wzgórzu zostają powalone przez silne podmuchy wiatru, jeśli na rzut na pierwszeństwo padł remis.

"Take and Hold"

- Na początku figurki nie są wystawiane
- Figurki wystawiane są na zasadzie posiłków: (rzut k6 na każdy model- Bohaterowie mogą zmieniać Potęgą)
1-2 model nie wchodzi w tej turze
3-4 model wchodzi z dowolnej krawędzi, więcej niż 6"/14cm od rogu stołu, Przeciwnik decyduje z której krawędzi,
5-6 jak wyżej, tyle że gracz sam decyduje z której krawędzi;
- Rzucamy na końcu swojej Fazy Ruchu i modele nie mogą szarżować, kiedy wchodzą
- Celem jest kontrolowanie znacznika, który znajduje się na środku stołu
- Za posiadanie przynajmniej jednego modelu (całe podstawki) w zasięgu 3"/8cm od Znacznika, gdy przeciwnik nie ma w nim żadnego modelu Major Victory (17VP)
- Za posiadanie większej ilości modeli (całych podstawek) w zasięgu 3"/8cm od Znacznika Minor Victory (13VP)
- Gra kończy się po upływie czasu lub, gdy na stole nie zostały żadne modele przeciwnika.

"To the Death"

- Strefa rozstawienia: gracz wybiera połowę swojej armii (połowa modeli - ułamki w górę) i rzuca kostką. Na 1-3 wystawia się do 3"/8cm od krawędzi; na 4-6 wystawia się w pasie między 18"/42cm a 24"/56cm od krawędzi stołu. Następnie przeciwnik robi tak samo ze swoją połową armii. Gracze wystawiają resztę swojej armii w ten sam sposób.
- Celem jest całkowite wybicie armii przeciwnika
- Za całkowite wybicie przeciwnika, a Twoja armia NIE jest złamana("Broken") Major Victory (17VP)
- Za całkowite wybicie przeciwnika, a Twoja armia jest złamana("Broken") Minor Victory (13VP)
- Gra kończy się po upływie czasu lub, gdy na stole nie zostały żadne modele przeciwnika.

"A Clash of Piquets"

- Rozstawienie: Połowa modeli [ułamki w górę] (z maksymalnie jednym Bohaterem) wystawia się w pasie między 18"/42cm a 24"/56cm od rogu stołu.
- Reszta figurek wystawiana jest na zasadzie posiłków: (rzut k6 na każdy model- Bohaterowie mogą zmieniać Potęgą)
1-2 model nie wchodzi w tej turze
3-4 model wchodzi z dowolnej krawędzi znajdującej się nie dalej niż 24"/56cm od rogu stołu gracza kontrolującego, jednak dalej niż 6"/14cm od rogu, Przeciwnik decyduje, w którym miejscu
5-6 jak wyżej, tyle że gracz sam decyduje z której krawędzi;
- Rzucamy na końcu swojej Fazy Ruchu i modele nie mogą szarżować, kiedy wchodzą
- Celem jest złamanie ("Break") Armii przeciwnika
- Za złamanie ("Break") Armii przeciwnika i zginęło NIE więcej niż 25%, lub 25% modeli gracza Major Victory (17VP)
- - Za złamanie ("Break") Armii przeciwnika i zginęło więcej niż 25% modeli gracza Minor Victory (13VP)
- Gra kończy się po upływie czasu lub pod koniec tury, w której jedna ze stron jest złamana ("Broken")

"Reconnoitre"

- Strefa rozstawienia 6"/14cm od krawędzi stołu
- Celem jest przejście własnymi modelami za krawędź rozstawienia przeciwnika, nie dopuszczając tego samego u siebie.
- Za przejście 1 lub więcej modeli przez krawędź przeciwnika i gdy żaden z jego modeli nie dokonał przeciwnej rzeczy Major Victory (17VP)
- Jeśli więcej modeli gracza przeszło przez krawędź, niż modeli przeciwnika Minor Victory (13VP)
- Gra kończy się po upływie czasu lub pod koniec tury, w której jedna ze stron zostanie zredukowana do 25% lub mniej stanu początkowego.

"Seize the Prize"

- Strefa rozstawienia 6"/14cm od krawędzi stołu
- Celem jest zdobycie i wyniesienie przez swoją krawędź Artefaktu, który znajduje się na środku stołu
- Zasada Specjalna: Artefakt jest zakopany w ziemi i trzeba go wykopać. Model pieszy stykający się podstawką z Artefaktem może pod koniec Fazy Walki próbować Go wykopać. Na 4+ Artefakt zostaje wykopany z ziemi. Tylko jeden model może próbować wykopać Artefakt w danej turze. W następnej Fazie Ruchu można podnieść Artefakt i poruszać się bez żadnych kar związanych z Jego niesieniem. Zawsze można przekazać Artefakt innemu modelowi po prostu stykając się z nią podstawką. Artefaktu nie można jednak przekazywać innemu modelowi, jeśli w tej turze został on podniesiony z ziemi. Jeśli model niosący Artefakt zginie należy położyć Go w miejscu, w którym model znajdował się przed śmiercią.
- Za wyniesienie Artefaktu przez swoją krawędź, a Twoja armia NIE jest złamana("Broken") Major Victory (17VP)
- Za wyniesienie Artefaktu przez swoją krawędź, a Twoja armia jest złamana("Broken") Minor Victory (13VP)
- Gra kończy się po upływie czasu lub, gdy na stole nie zostały żadne modele przeciwnika.
Gracze losują dla siebie zadania przed losowaniem stron a po rozstawieniu makiet. Może się zdarzyć, że obaj będą mieli takie samo lub zupełnie inne.
12. Obowiązuje pełny wysiwig, z wyjątkiem zbrój bohaterów (np. Faramir-zwiadowca w ciężkiej zbroi) oraz zero proxów. W przypadku bohaterów którzy posiadają więcej niż 1 wersję (Gandalf Szary/Biały) można wystawić dowolną figurkę (np. Szary jako Biały). Ewentualne inne wyjątki od tych zasad mogą być wprowadzone po konsultacji z Koordynatorem.


Żeby nie było dużych wyników
Major Victory 4-0
Minor Victory 3-1
Draw 2-2


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Adasiek dnia Sob 17:52, 12 Lip 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kozioł
Moderator
Moderator



Dołączył: 30 Cze 2008
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 18:10, 12 Lip 2008    Temat postu:

pamiętając że ma być luzacko to może po prostu walniemy zapis że można też grać wg zasad LOME i tyle, kto chce ten zagra i git, ze scenariuszami byłoby trochę problemu bo nie wszystkie będą wyważone, trzeba by je przepisać pod MP i się przyjrzeć czy coś jeszcze trzeba zmienić

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Adasiek




Dołączył: 06 Lip 2008
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bojary

PostWysłany: Sob 18:35, 12 Lip 2008    Temat postu:

LO czy lome to trzeba ustalić bo będzie bez sensu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pietr




Dołączył: 02 Lip 2008
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 19:15, 12 Lip 2008    Temat postu:

Jestem za gra na lome ;] A od biedy mozna ten zapis dac.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Witch King




Dołączył: 28 Cze 2008
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 23:07, 12 Lip 2008    Temat postu:

Szczerze nie głupi pomysł z tym LoME, ale wiadomo że trzeba się zdecydować na jeden tylko system bo na LO skala jest od 0 do 20 a na LoME może być tylko 5 różnych wyników. Moim pomysłem jest żeby grać z każdym przeciwnikiem jedna bitwę LoME, a drugą na LO,wtedy każdy będzie miał szansę na zdobycie podobnej ilości pkt.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Adasiek




Dołączył: 06 Lip 2008
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bojary

PostWysłany: Sob 23:14, 12 Lip 2008    Temat postu:

Albo 100% lome albo 100% LO

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Seba
Moderator
Moderator



Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 134
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Suomi

PostWysłany: Pon 17:26, 14 Lip 2008    Temat postu:

Wolałbym turniej, ale skoro jest liga to nie będę narzekał. Północne Królestwo weźmie w niej udział Razz

Jeśli chodzi o system gry to wstrzymam się od głosu. Z jednej strony chętnie bym zagrał na LoME, ale z drugiej na LoME nie mogę sojuszować z Gandalfem, który w takim wypadku będzie się marnował, a zanim będę miał Cirdana minie jeszcze sporo czasu. Jednak bardziej skłaniam się do pozostania przy LO. LoME zostawiłbym na powakacyjne turnieje Smile

Jestem za zostawieniem obecnego formatu punktowego.

Jeśli chodzi zadania to popieram WK jeśli chodzi o: ćwiartki,zdobyć i utrzymać, posłańcy oraz rywalizacja bohaterów. Jednak tutaj mam pewne zastrzeżenie. Powinno się ustalić, że gracz sam wybiera bohatera, bo jak będzie nakaz wybrania najdroższej punktowo jednostki to później będę wychodzić cuda typu mój Malbeth mający zabić więcej niż bohater przeciwnika, czy inny szaman, Frodo itp. Very Happy NIe będę ukrywał, że jest to propozycja, która bardzo mi ułatwi życie, jednak przekonałem się na własnej skórze, że nie tylko w Arnorze zdażają się takie problemy.
Proponowałbym jeszcze dodać Linię Frontu, polubiłem ten scenariusz. Nic więcej nie przychodzi mi w tej chwili do głowy, jednak na pewno powinniśmy zrezygnować z Wybicia, bo równie dobrze moglibysmy tą bitwę grać bez scenariusza, i tak sprowadza się do jednego Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum BKG KRUK Strona Główna -> Lord of The Rings Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5  Następny
Strona 1 z 5

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
cbx v1.2 // Theme created by Sopel & Programy